Onderstaand vind je antwoorden op veel gestelde vragen.
Het lidmaatschap van de kustzeilers kun je aanvragen door dit formulier in te vullen.
Als het goed is heb je een email ontvangen met als titel 'Uw persoonlijke logingegevens'. Hierin vind je zowel een nieuwe gebruikersnaam als een wachtwoord.
Kun je deze niet meer terug vinden dan kun je bij het loginscherm via de optie 'gebruikersnaam of wachtwoord' je gegevens opnieuw opvragen.
Indien je gebruikersnaam of wachtwoord niet meer weet dan kun je deze opvragen bij het loginscherm middels de optie 'gebruikersnaam en/of wachtwoord' vergeten. Van belang is dan wel dat je weet onder welk email adres je bekend bent bij ons. Weet je dan ook niet? Neem dan contact op met het bureau middels een email aan uaerub.[antispam].@kustzeilers.nl.
Na één foutieve poging om in te loggen verschijnt de melding "De logingegevens zijn onjuist".
Behalve de plaats om de correcte gebruikersnaam en het wachtwoord in te vullen is nu ook “totaal aantal ruitjes" verplicht. Dit is een extra beveiliging om het geautomatiseerd raden van wachtwoorden te voorkomen. Tel het totaal aantal oranje ruitjes en vul dat ook in.
De gebruikersnaam en wachtwoord worden door e-Captain aangemaakt. Deze kun je vervangen door een gebruikersnaam en wachtwoord die voor jouw makkelijker te onthouden zijn. Volg onderstaande stappen:
Na één foutieve poging om in te loggen verschijnt de melding "De logingegevens zijn onjuist". Naast gebruikersnaam en wachtwoord Is nu ook “totaal aantal ruitjes" verplicht om in te vullen. Dit is een extra beveiliging om het geautomatiseerd raden van wachtwoorden te voorkomen. Tel het totaal aantal getoondeoranje ruitjes en vul dat in.
Via MijnKustzeiler willen we je meer informatie geven dan voorheen. Zo zie je via MijnKustzeiler - Mijn gegevens - Mijn facturen ook alle facturen die we je (vanaf 1 januari 2018) gestuurd hebben.
Het overzicht wordt bijgewerkt wanneer de bankafschriften in de administratie worden verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat je al wel betaalt hebt maar in het overzicht staat dat de betaling nog niet ontvangen is.
De foto moet opgeslagen zijn op je PC.
Dan:
LET OP: Dit is niet de foto die in het jaarboek wordt opgenomen. Mail naar het uaerub.[antispam].@kustzeilers.nl als je je foto voor het jaarboek wilt aanbieden/wijzigen.
© NVvK 2018 | Contact | Privacy | Disclaimer